Julshopping

Idag har jag och mamma julhandlat lite, mer exakt var det såhär: Mamma shoppade till släkten och jag shoppade till mig haha. Jag har faktiskt planerat in ett datum för all julklappshopping så det är så haha.
HUGS


Från Cubus 79 kr. Riktigt kap!


Väldigt pösig tröja från Gina ticot 199 kr

Skriv av dig
Jag vill inte ha reklam, spam eller bloglovin inbjudningar, jag följer de bloggar jag gillar.

Jag vill inte vara med i någon tävling.
Jag svarar inte på "Allt bra?" "Vad gör du?" "Har du haft en bra helg?"- kommentarer.
---------------------------------------------------------------------------------
Jag uppskattar om du läser inlägget.
Om du svarar på en kommentar jag skrev till dig, skriv gärna Sv: eller Svar: innan.

Postat av: MK*

Sv: alltid ;) därför finns helger haha

2010-12-04 @ 20:58:56
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Tacktack:)

2010-12-04 @ 21:09:38
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

ツSkriv här:

Namn:
Speciell?

E-postadress: (mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback